.:: INFO ::.

ANNOUNCEMENT...... Tujuan blog ini adalah untuk saling ingat-memperingati antara satu sama lain sahaja. Jauh sekali untuk mengata atau mengutuk.... HARAP MAKLUM!!!!!!

Monday, March 26, 2012

Andainya esok aku tiada lagi.....

Andainya esok aku tiada lagi.

jangan sesekali kau basahkan pipi mu

jangan sesekali kau biaskan sedih mu

jangan sesekali kau hancurkan hidup mu

Andainya esok aku tiada lagi.

jangan kau ungkit tentang buruk ku

jangan kau cerita tentang jahat ku

jangan kau kabarkan tentang duka duka itu

Andainya esok aku tiada lagi.

biarkan cerita itu berlalu

biarkan senyum ku kau lupa kan

biarkan sedih ku kau buang

biarkan resah hati terkubur

biarkan rindu itu mengembara

Andainya esok aku tiada lagi.

anggap lah kita hanya pengembara

mencari erti mimpi

menaksir erti rindu

dan menilai sekeping hati

lalu kita jatuh

Andainya esok aku tiada lagi.

jangan lagi kau hitung bintang2 itu

jangan lagi kau renung pada bulan

jangan lagi kau rasai desir ombak

dan angin salju yang dingin

Andainya esok aku tiada lagi.

maafkan lah

atas kesalahan ku yang lalu

atas rasa bersalah ku pada mu

atas perlakuan ku pada mu

atas sepi hati seorang pengembara

yang mengembara di tanah gersang

kerana itu ada lah cerita cerita

~~Sesiapa shj mengenali diriku..andai esok aku tiada maafkan daku~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...