.:: INFO ::.

ANNOUNCEMENT...... Tujuan blog ini adalah untuk saling ingat-memperingati antara satu sama lain sahaja. Jauh sekali untuk mengata atau mengutuk.... HARAP MAKLUM!!!!!!

Monday, October 26, 2009

Aku ingin menangis.....

Menangis...
Menangislah wahai sahabat
Andai tangisan itu perlu
Andai ianya mampu melembutkan hatimu
Hati sekeras batu
Bisa luluh dan lebur dengan tangisan

Menangislah...
Kenapa perlu sembunyi
Kenapa perlu malu
Sedang tangisan itu tercipta bersamamu
Menangislah
Semoga engkau menghargai nilai senyuman

Menangislah...
Sudahkah engkau lupa
Engkau hidup didunia
Adakah engkau lahir dengan tertawa?
Engkau menjerit atau meraung?
Bukankah engkau bermula dengan tangisan?

Menangislah...
Bersedihlah...
Bila engkau telah ingkar pada tuhanmu
Engkau durhaka pada orang tuamu
Engkau khianati mereka yang mempercayaimu
Engkau zalim pada dirimu sendiri

Menangis...
Aku ingin menangis
Mana pergi air mataku
Mana hilangnya sayu hatiku
Mana pergi semua itu?

Aku ingin menangis..
Tapi aku tak mampu..
Bantu aku menangis wahai sahabat..

1 comment:

  1. teriak laa...hahahahahaha...pas teriak mai sini bucuk2...nak teriak pasai pa...putuih cinta plak ka dgn mama?hehehehe :-p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...